Reklamačny poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
Ako postupovať
V
prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu
nižšie: Zašlite výrobok na adresu – „kontaktná adresa“. Preprava je
hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde
zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť
kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v
akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy
prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy
dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov.
Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.
Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte
reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak
aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo
poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru
musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal,
teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá
zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných
vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd
spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto
pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických
dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje
záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých
reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné
poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne
SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii
balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili
prečítaním obchodných podmienok.